مقالات

آموزش طراحی لباس مردانه

آموزش طراحی لباس - طراحی لباس مردانه - آموزشگاه پیشکسوتان
Rate this post

آیا مد مردانه و زنانه شباهت دارند؟

رابرت لیچ می نویسد: طراحی لباس مردانه با وابستگی زیادی به سنت، اصالت و جزییات انجام می شود، اما ما می بینیم که طراحان برخی از جزییات تولیدات مردانه ی خود را از رویکرد انتزاعی تر لباس های زنانه وام گرفته اند.

مد مردان در یک چارچوب بسیار محکم تر از لباس زنانه قرار گرفته است. بیشتر طراحی های لباس مردانه شامل این تولیدات هستند، لباس های ورزشی ، لباس نظامی و لباس های رسمی و لباس راحتی.

می توان گفت که لباس های مردانه از الگوهای قدیمی ساخته شده است. در حالی که اغلب لباس های زنانه از الگوهای قدیمی خود بسیار فاصله گرفه اند. کاپشن های مردانه، کت و شلوار، پیراهن و جلیقه های قدیمی برای نگاه امروزه ی ما قابل تشخیص است ، در حالی که بسیاری از لباس های زنانه قدیمی، امروزه برای ما  کاملاً بیگانه هستند.

در زمان انقلاب صنعتی ، مردان در دنیای غرب تقریباً همیشه در لباس مشکی با پیراهن های سفید و یقه های سفت آهار دار بودند. بعد ها جایگاه اجتماعی در لباس تا حدی ناپدید شد، گرچه باز هم افراد به راحتی می توانند تفاوت بین ثروتمندان و فقرا را با برش و پارچه لباس هایشان تشخیص دهند.

جهت مطالعه مزایای دوره آموزش طراحی لباس در مجتمع آموزشی فنی پیشکسوتان به صفحه آموزش طراحی لباس مراجعه فرمایید

اطلاعات چشم انداز درآمد و شغل با آموزش طراحی لباس

دفتر آمار کار (BLS) داده های خاصی را برای طراحان لباس در اختیار ندارد، اما گزارشی ارائه داده است که پیش¬ بینی می کند طراحان از انواع و سطوح مختلف کلاس طراحی لباس، شاهد رشد 3 درصدی شغلی از سال 2014 تا 2024 خواهند بود…

ادامه مقاله

آموزش طراحی لباس مردانه - آموزشگاه پیشکسوتان

دوره طراحی لباس مردانه

در این دوره شما چه تجربه قبلی در طراحی لباس مردانه داشته باشید و چه یک مبتدی کاملی برای این کار باشید، این دوره شما را در موقعیتی عالی برای ادامه تحصیل ، بررسی گزینه های شغلی در طراحی لباس مردانه و کسب درک بهتر از صنعت طراحی مد به عنوان یک کل قرار خواهد داد. آموزشگاه پیشکسوتان یکی از معتبر ترین دوره ها را برای طرحی لباس مردانه ارائه می دهد که می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. دوره های طراحی لباس مردانه برای هر کسی که مایل به طراحی برای بازار هیجان انگیز و رو به رشد فشن است ، یک مقدمه اساسی برای طراحی لباس مردانه است. بیشتر آقایان می خواهند از ظاهر معمولی و رسمی جدا شوند و شخصیت های خود را از طریق لباسی که می پوشند بیان کنند. این امر باعث ایجاد تقاضا برای ایجاد ابتکار و خلاقیت طراحی لباس مردانه می شود. متناسب بودن، جزئیات هوشمندانه و پارچه های راحت و شیک همیشه یک پایه محکم را برای یک مجموعه لباس مردانه ایجاد می کند.

آموزش طراحی لباس مردانه - آموزشگاه پیشکسوتان

در طی این دوره طراحی لباس مردانه ، شما می توانید پروژه جامع طراحی لباس مردانه خود را داشته باشید و طیف وسیعی از طرح ها را ایجاد کنید. شما باید به گزینه های چاپ و متریال ، استفاده از رنگ ، سیلو و جزئیات ساخت بپردازید تا بتوانید  پالت های رنگی ، نقاشی های تخت و تصاویر خود را ایجاد کنید و توسعه دهید.

توانایی های شما در پایان دوره طراحی لباس مردانه

درک شما از صنعت پوشاک را توسعه یافته است.

ایده های طراحی تان افزایش یافته است.

یاد گرفته اید که چگونه الگوهای خود را با استفاده از تکنیک های مربوط به صنعت نشان دهید.

مجموعه کاملی از طرح های لباس مردانه خود را تهیه کرده اید.

کار تولید شده می تواند به رزومه ی شما کمک کند که بتوانید برای ورود به صنعت شایسته تر باشید.

مباحث مورد بحث در دوره طراحی لباس مردانه

ترندهای موجود در بازار طراحی لباس آقایان

پالت های رنگی و ارتباط رنگ ها با هم

جزئیات طراحی

تحقیق در مورد مواد ، چاپ ها و سیلو ها

تهیه نقشه های مسطح از قالب

تهیه یک مجموعه

آموزشگاه پیشکسوتان - آموزش طراحی لباس مردانه

یک طراح لباس مردانه کیست؟

طراح لباس مردانه در ایجاد لباس و لوازم جانبی اصلی آقایان تخصص دارند. آنها ممکن است کت و شلوار، کاپشن ، شلوار ، پیراهن، کلاه و موارد دیگر را طراحی کنند. طراحان لباس مردانه به طور معمول طرح های خود را ترسیم می کنند یا آن ها را با استفاده از رایانه ایجاد می کنند. آنها ممکن است از ترند مد فعلی یا گذشته الهام بگیرند. آنها سپس رنگ ها و مواد را برای قطعات خود انتخاب می کنند و بر تولید طرح های خود نظارت دارند. غالباً این طراحان مجموعه کاملی را برای نمایش در یک نمایشگاه مد ایجاد می کنند. آنها ممکن است محصولات خود را مستقیم و به مشتریان یا خرده فروشان بزرگ تر بفروشند و به بازار عرضه کنند. اکثر طراحان آینده لباس دارای مدرک لیسانس در طراحی مد و یا گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در مشاغل مربوطه باشند. در مورد برخی از مهارت های مورد نیاز ، و همچنین آنچه ممکن است از نظر حقوق و اشتغال به عنوان یک طراح لباس مردانه تجربه کنید ، از جدول زیر اطلاعات کسب کنید.

مدرک: تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی یا گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در طراحی لباس

مهارت های کلیدی: خلاقیت ، ارتباطات ، توانایی هنری ، توجه به جزئیات

رشد شغلی دز سال های(2014-2024):  14٪ افزایش (برای کلیه طراحان مد)

متوسط حقوق (2015) : 73،180 دلار (برای کلیه طراحان مد)

آموزش طراحی لباس مردانه - آموزشگاه پیشکسوتان

برای یک طراح لباس بودن باید چه آموزش هایی داشته باشم؟

اکثر طراحان مد و لباس حداقل مدرک دانشگاهی یا لیسانس و یا گواهینامه مدرک فنی و حرفه ای کشور خود را  در طراحی مد و طراحی لباس دارند. برای ورود به یکی از این برنامه ها ، ممکن است شما نیاز به آگاهی از روندهای فعلی مد و همچنین زمینه اولیه در طراحی ، هنر و یا نقاشی داشته باشید. همچنین می توانید از طریق مسیر جایگزین مانند کار به عنوان یک استایلیست شخصی یا خیاط سفارشی به خانه های مد یا مزون ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، ممکن است با یک خانه طراحی لباس  کارآموزی کنید یا وارد مسابقات طراحی آماتور شوید.

آموزشگاه پیشکسوتان - آموزش طراحی لباس مردانه

چه چیزی باید به عنوان یک طراح لباس مردانه مطالعه کنم؟

اگر در یک برنامه آموزش طراحی مد و طراحی لباس ثبت نام کرده اید ، احتمالاً علاوه بر یادگیری مختصری از چگونگی خیاطی در یک طراحی متناسب با یک مدل ، مطالب زیادی از سبک های انواع لباس را نیز یاد می گیرید. در این دوره طراحی لباس مباحثی را برای ترسیم ، انتخاب پارچه و آشنایی با خط تولید لباس می گذرانید. علاوه بر این ،مخصوصا در آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان شما دوره های تجارت را نیز می بینید ، که از طریق آن می توانید با در نظر گرفتن همه چیز از نوع مشتری گرفته تا سطح کیفیت تا هزینه های ساخت ، چگونگی تعیین قیمت مناسب برای محصولات خود و نحوه تبلیغ در اینستاگرام را می اموزید. برنامه آموزشی شما همچنین ممکن است فرصت هایی را برای کارآموزی در مشاغل مرتبط با مد فراهم کند تا درک شما را از صنعت بیشتر کند.

آموزش طراحی لباس مردناه - آموزش طراحی لباس

چه وظایف شغلی ممکن است داشته باشم؟

به عنوان یک طراح لباس مردانه ، شما می توانید از دانش خود در مورد ترندهای فعلی مد استفاده کنید تا مواردی را برای طراحی انتخاب کنید، طراحی را به صورت تصویر آماده کنید ، یک نمونه اولیه تهیه کنید و تولید آن طرح را تسهیل کنید. شما ممکن است شروع به کار در خانه طراحی به عنوان یک الگو ساز یا دستیار طراحی کنید و سپس به سمت مدیر طراح شدن یا برخی از موقعیت های نظارتی پیش بروید. علاوه بر این ، شما ممکن است شرکت طراحی خود را راه اندازی کنید یا یک فروشگاه خرده فروشی با طراحی های خود را باز کنید اما هدف اصلی این است که شما بصورت حرفه ای یک طراح لباس مردانه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *