مقالات

طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی

pishkesvatan- پیشکسوتان طراحی لباس عروس مجلسی
Rate this post

در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی، توانایی به تصویر کشیدن ابریشم و ساتن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ابریشم و ساتن از جمله محبوب ترین نوع پارچه ها برای طراحی بسیاری از لباس ها، از جمله لباس های مجلسی هستند.  در این مقاله تلاش می کنیم تا با آموزش گام به گام طراحی لباس مجلسی با

در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی، رنگ پایه لباس باید معمولا تیره تر از آنچه که انتظار دارید انتخاب شودمداد رنگی ، به شما نشان دهیم که چگونه می توان با بازی رنگ ها بر روی کاغذ، پارچه های ابریشم و ساتن ،حریر و …. را به شکلی واقعی به تصویر بکشید. با دنبال کردن این آموزش و مقاله های آموزشی مرتبط در سایت pishkesvatan.org شما می توانید در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی تبحر زیادی کسب کنید و طرح های قابل باوری را خلق کرده ،تصویر سازی کنید و بعد آنها را به اجرا در بیاورید.

طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی

سایه روشن های سطح ساتن و ابریشم

پارچه ها بر اساس جنس خود، رفتار های متفاوتی دارند و اولین قدم برای طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی این است که از درستی به تصویر کشیدن پارچه اطمینان حاصل کنیم.  پس از اتمام طرح اولیه ی لباس با کمک مداد، باید رنگ پایه ی پارچه را انتخاب کنید. در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی، رنگ پایه لباس باید معمولا تیره تر از آنچه که انتظار دارید انتخاب شود. به عنوان مثال اگر قرار است لباس مجلسی شما در نهایت آبی رنگ باشد، باید رنگ پایه را از سرمه ای آغاز کنید. در این مرحله بهتر است از گواش و یا ماژیک های رنگی استفاده کنید. بهتر است برای رنگ آمیزی رنگ پایه ی لباس مجلسی از مداد رنگی استفاده نکنید.

در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی، نورپردازی بر روی لباس مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار است. ممکن است فکر کنید شما که در نقاشی و طراحی سایه ها تبحری ندارید اما در یک دوره استاندارد آموزش طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی به طور دقیق و این تکنیک را یاد خواهید گرفت،حتی به آسانی ، قرار دادن بخش های روشن پارچه در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی می تواند کار آسانی باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخش هایی از لباس که در تماس مستقیم با نور هستند را روشن تر از بخش آستر طراحی کنید. کمی زیاده روی در نورپردازی در این مرحله می تواند تمامی زحمات شما را به هدر دهد، بنابراین در این بخش از در طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی باید دقت زیادی به خرج دهید.

پس از روشن کردن بخش هایی از لباس با کمک یک مداد یا پاستیل رنگ روشن، نوبت به محو کردن رنگ ها می رسد. این مرحله از طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی از اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که به راحتی می تواند نوع پارچه را به خوبی نشان دهد. رمز کلیدی در این مرحله این است که نواحی محو شده بیش از یک دوم از فضای طرح اصلی نباشد.

در مرحله ی بعد با کمک یک مداد و یا پاستیل رنگ روشن، بار دیگر به سراغ نواحی روشن لباس بروید و یک لایه ی دیگر از نور های روشن را ترسیم کنید. مطمئن شوید که در داخل مرز های مشخصی که رنگ را محو کرده اید باقی بمانید و به سراغ سایر بخش های لباس نروید. بدین شکل شما می توانید به شکلی طبیعی، سایه روشن های موجود در سطح پارچه ی ساتن را به خوبی طراحی کنید و در نهایت طرح یک لباس مجلسی زیبا و جذاب را به مشتری خود نشان دهید. در آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتاندر پایان دوره طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی مدرک فنی وحرفه ای طراحی لباس را دریافت می کنید.در مرحله ی بعد با کمک یک مداد و یا پاستیل رنگ روشن، بار دیگر به سراغ نواحی روشن لباس بروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *