مقالات

ایونت طراحی لباس 2024

فشن شو ایونت - آموزشگاه پیشکسوتان
5/5 - (12 امتیاز)

چگونه می توانید بدون هزینه های بالای تبلیغات، مشتریان جدیدی پیدا کنید؟

ما از چندین طراح لباس مستقل خواسته ایم تا بهترین راهکارهای خود را در مورد راه های خلاقانه ای که ایونت طراحی لباس خود را تبلیغ کرده و مشتری های جدید را پیدا کرده اند به ما ارائه دهند.

آموزش طراحی لباس - ایونت فشن

میزبانی از یک ایونت طراحی لباس

می تواند یک تجربه مفید هم برای طراح لباس و هم برای تیم تبلیغاتی باشد که آن را انتخاب می کند.
نکته اصلی موفقیت یک ایونت طراحی لباس این است که طراحان را به خود جلب می کند و به مخاطب نگاه اجمالی به دنیای طراح لباس می دهد تا بتوانند عاشق مجموعه و پشت پرده برند شوند.
هنگام تصمیم گیری برای انجام یک ایونت طراحی لباس، مهم است که اهداف را در اوایل مراحل برنامه ریزی تعیین کنید تا جزئیات رویداد بتواند از آن اهداف پشتیبانی کند.

اهداف مشترک برای یک ایونت طراحی لباس

شامل معرفی طراح به خریداران بالقوه خرده فروشی، ترویج راه اندازی یک مجموعه جدید، اتصال مستقیم طراح لباس به مصرف کنندگان و اعلام نام تجاری جدید یا تازه بازسازی شده است.
جسیکا سیارلا ، طراح لباس عروس می گوید: میزبانی یک ایونت طراحی لباس با مارک هایی که تخصص او را تکمیل می کنند، طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را فراهم می کند که ممکن است در غیر این صورت با آنها ملاقات نکند.
جسیکا با یک طراح میلینی ، لانا چو کلکسیون و یک بوتیک عروس به نام عروس بلا همکاری کرد تا مجموعه لباس عروس Ciarla خود را با برگزاری ایونت طراحی لباس در هفته مد تکمیل کند.

وی افزود: “ما توانستیم با فروشندگانی که با عروس کار می کردند، تهیه کنندگان غذا ، طراحان لوازم جانبی و سرآشپزهای ماهر همکاری کنیم.”
همکاری با مارک های مختلف مد و فروشندگان، حداکثر تبلیغات رسانه های اجتماعی را برای ایجاد مشارکت در ایونت طراحی لباس فراهم کردند. طراحان لباس مدل هایی را به نمایش می گذارند تا مجموعه خود را نشان دهند که فضای تعاملی و هنری تری ایجاد می کند. جسیکا از نتیجه خوشحال بود و گفت: “این مهمانی سرگرم کننده بود وخلاقیت زیادی را در کنار هم قرار داد تا آن را به یک ایونت طراحی لباس موفق تبدیل کند.”

اطلاعات چشم انداز درآمد و شغل با آموزش طراحی لباس

دفتر آمار کار (BLS) داده های خاصی را برای طراحان لباس در اختیار ندارد، اما گزارشی ارائه داده است که پیش¬ بینی می کند طراحان از انواع و سطوح مختلف آموزش طراحی لباس، شاهد رشد 3 درصدی شغلی از سال 2014 تا 2024 خواهند بود…

ادامه مقاله

• در ایونت طراحی لباسی شرکت کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند.

میشل پیاک-رینولدز یک طراح جواهرات است که مجموعه های او واقعاً یک اثر هنری است. به همین دلیل شرکت در موزه هنرهای معاصر کلیولند (MOCA) در فروش سالانه تعطیلات ArtScape کاملاً مناسب او بود. این رویداد سرنوشت ساز، هنرمندان و طراحان لباس محلی و ملی را به نمایش می گذارد که وی را در معرض دید مخاطبی قرار می دهد که از هنرهای زیبا استقبال می کند و به احتمال زیاد مشتری هدف او خواهد بود. میشل می گوید: “من چندین سال به این نمایشگاه دعوت شده ام که فروش و مراجعه من را برای فرصت های شغلی جدید افزایش داده است.” حضور در این نوع ایونت طراحی لباس و اکسسوری هر ساله به او امکان ایجاد

ایونت طراحی لباس - آموزشگاه پیشکسوتان روابط طولانی مدت با مشتریان جدید و تقویت روابط با مشتریان را می دهد، و هم چنین باعث آشنایی وی با این دست ایونت طراحی لباس می شود.

• شریک با یک بوتیک برای میزبانی یک ایونت طراحی لباس

طراح مد ، دینا چاوز از Sixchel معتقد است که شما باید برای کشف انواع فرصت های تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود گوش به زنگ باشید. به عنوان یک طراح، دینا از ایجاد محیطی آرام برای مشتری لذت می برد. ایونت طراحی لباس می تواند راهی عالی برای یک طراح باشد تا بتواند یک به یک با مشتریان دیدار کند، در مورد طرح های خود بازخورد بگیرد و قدم های فروش آتی خود را به خوبی تنظیم کند. بوتیک ها دوست دارند بتوانند محصولات جدید را قبل از خرید آزمایش کنند ، بنابراین دینا پیشنهاد می کند از مدل ها یا مانکن ها برای نمایش لباس خود استفاده کند تا صاحب بوتیک بتواند ببیند مشتریان چگونه واکنش نشان می دهند. برای موفقیت در ایونت طراحی لباس، تبلیغات مهم است.

چاوز می گوید: “چه تیم طراح و چه یک شرکت روابط عمومی مشغول ایجاد اعتماد هستند. اطمینان حاصل کنید که نمونه درست محصولات را از طریق رسانه های اجتماعی با مردم به اشتراک می گذارید.

• با صاحبان بوتیک و مشتریان جدید در تماس باشید.

جکی آدامز ، صاحب بوتیک ، اغلب برای طراحان نوظهور زمینه ساز ایونت طراحی لباس است و تاکید می کند که بازخورد مشتریان و احساسی که یک طراح هنگام داشتن یک ایونت طراحی لباس در بوتیک به دست می آورد، ارزشمند است. Melodrama Boutique به طور معمول 20 تا 30 درصد فروش را به طراح تقدیم می کند و طراحان لباس را ترغیب می کند تا بوتیک را با طراحی های جدید و تصاویر مجموعه خود به روز کنند.

جکی می گوید: “طراح لباس باید از افرادی که در این ایونت طراحی لباس حضور داشتند با کارت تشکر و هرگونه اطلاعات مفید در مورد سفارشات ویژه پیگیری کند.”

• همیشه به فرصت های جدید بله بگویید!

امی هولتون مدیرعامل خرده فروشی یک وب سایت محلی در اقامتگاه خود بود و از وی درخواست شد که طرح های جواهرات خود را در Barton Creek Country Club نشان دهد. امی اگرچه هیچ ایده ای برای آماده سازی اولین ایونت طراحی لباس خود در اختیار نداشت، هیجان زده شد و بلافاصله پذیرفته شد. از طریق اولین ایونت طراحی لباس، ایمی هولتون دیزاینز نام آوری شد. وی در حال حاضر این جایگاه را در اختیار دارد و با بسیاری از میهمانان مشهور و با تأثیر پذیرای این ایونت طراحی لباس، ارتباط برقرار کرده است. امی همیشه اهمیت حضور آنلاین را یاداور می شود.

“داشتن وب سایت خود بسیار مهم است. اگر من کارم را به صورت آنلاین انجام نمی دادم ، آنها هرگز مرا پیدا نمی کردند. و این فرصت از دسترس من خارج می شد و شاید دیگر هیچ وقت چنین شانسی به من رو نمی کرد ” برای آمادگی برای اولین ایونت طراحی لباس خود ، ایمی قبل از شروع سؤال درباره این ایونت طراحی لباس و اکسسوری ، تحقیقات زیادی انجام داد. ایمی می گوید از اینکه مانند یک آماتور ظاهر شوم، وحشت داشتم. “بعد از ساعت ها گذران وقت با کیفیت با اینترنت ، نفس خود را نگه داشتم ، چشمانم را بستم و در ایونت ظاهر شدم”

سالن ورودی فشن ایونت - آموزش طراحی لباس

• با بلاگر ها برای تبلیغ ایونت طراحی لباس خود همکاری کنید.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش دیده شدن ایونت طراحی لباس شما تبلیغات ایونت شما از طریق بلاگرها به جای رسانه های سنتی است. بلاگر مد Houston ، Shalanda “Shasie” از وی اغلب خواسته می شود محصولات و ایونت طراحی لباس را برای طراحان مد ترویج کند. شالاندا می گوید وقتی با بلاگر ها کار می کنید، با شخصی کار می کنید که علاقه مند به مد ، سبک و صنعت مد است. تبلیغات شما هم با صدای شخصی نوشته شده است که خوانندگان با آن ارتباط برقرار می کنند و دسترسی یک بلاگر می تواند محلی ، ملی و حتی بین المللی باشد.
آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان در هر سال یک ایونت طراحی لباس بزرگ را برگزار می کند که دانشجویان طراحی لباس 2 ساله گذشته در آن شرکت می کنند.

4 thoughts on “ایونت طراحی لباس 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *