مقالات

در مورد طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد چه می دانید؟

Rate this post

اگر شما نیز به طراحی لباس علاقه مند هستید و دوست دارید بخشی از این بازار پر سود را پوشش دهید، باید در کنار علاقه دانش و مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنید. یکی از این مهارت ها طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد است.

صنعت مد و فشن در طراحی لباس

 صنعت مد و فشن یکی از سودآورترین صنعت ها در جهان است. هر ساله  طراحان لباس و برند های مختلف با معرفی مدل های جدیدی از لباس ها، تلاش می کنند تا بخشی از نیاز این مارکت پر سود را پاسخ گو باشند. از سویی دیگر، بسیاری از افراد به فراخور موقعیت اجتماعی و نیاز خود تمایل دارند تا لباس هایی منحصر به فرد را که مخصوص خودشان دوخته و آماده شده است، بر تن کنند. اگر شما نیز به طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد علاقه مند هستید و دوست دارید بخشی از این بازار پر سود را پوشش دهید، باید در کنار علاقه دانش و مهارت های لازم را نیز در این زمینه کسب کنید. یکی از این مهارت ها طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد است.

منظور از طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد چیست؟

به عنوان یک طراح لباس، چه برای یک برند و چه به صورت خصوصی برای یک سوپر استار هنری، شما باید بتوانید در کمترین زمان ممکن ایده های خود را به تصویر بکشید. شما باید تمام طرح هایی را که در ذهن دارید بر روی کاغذ رسم کنید. این همان چیزی است که فعالین حوزه مد وفشن ، طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد می نامند. شاید در ابتدا این امر آسان به نظر برسد، اما باید بدانید که تصویر سازی مد به معنای به تصویر کشیدن طرح از زوایای مختلف است. بنابراین شما باید قبل از شروع به دوخت لباس، بتوانید آن را از زوایای مختلف تجسم کرده و با اصول طراحی موجود، آن را به تصویر بکشید. طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد تکنیکی است که می توانید به راحتی یاد بگیرید اما فراموش نکنید که تنها با تمرین بسیار زیاد است که می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین طراحی های لباس را ارائه دهید.

قدم به قدم با طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد

برای شروع طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد به یک کاغذ طراحی و همچنین طرح های آماده ی مانکن ها احتیاج دارید. قبل از شروع طراحی لباس باید طرح اصلی لباس را در ذهن خود آماده کنید. توجه کنید که در این مرحله از طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد، پرداختن به جزئیات طرح اهمیت دارد.

بنابراین تلاش کنید تا طرح لباس نهایی را با بیشترین جزییات ممکن تصور کنید. گام بعدی نشان دادن این جزئیات بر روی کاغذ است.

در قدم دوم باید ژست مانکن برای نمایش هرچه بهتر طرح لباس را مشخص کنید. مدل های آماده، ژست های مختلفی دارند که به فراخور مدل لباس باید آن ها را انتخاب کنید. این ژست باید بتواند قسمت های برجسته ی طرح لباس را به بهترین نحو نشان دهد.

شما می توانید این طرح آماده را در زیر کاغذ طراحی خود بگذارید و آن را طراحی کنید. سپس می توانید قدم به قدم لباس را بر روی بدن مانکن رسم کنید.

در طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد باید به خاطر داشته باشید که هرچه طرح نهایی لباس دقیق تر، تمیز تر و جالب تر باشد، احتمال موفقیت شما در ارائه ی طرح نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین به هنگام طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد تلاش کنید تا تمامی جزئیات طراحی لباس را بر روی کاغذ به تصویر بکشید، از تکنیک های رنگ و سایه برای نشان دادن مدل لباس استفاده کنید، در رنگ آمیزی لباس دقت به خرج دهید و آن را به بهترین شیوه ارائه کنید تا نتیجه ی زحمات خود را به خوبی ببینید.

برای آموزش طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان در میدان تجریش دوره جامع و کامل کلاس طراحی لباس را ارائه نموده و در پایان دوره طراحی لباس مدرک بین المللی طراحی لباس را به دانشجویان اعطا می نماید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *