مقالات

آموزش و کلاس طراحی لباس با مداد رنگی

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی - آموزشگاه پیشکسوتان
4.9/5 - (7 امتیاز)

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی

 

اگر به طراحی لباس و دنبال کردن این رشته به شکل حرفه ای علاقه مند هستید، شرکت دریک کلاس طراحی لباس و کسب تجربه و دانش زیر نظر اساتید این حرفه، گامی مهم و ضروری است. اما در یک کلاس طراحی لباس چه می آموزیم؟ به بیان دیگر، با شرکت در کلاس خصوصی طراحی لباس و یا دوره عمومی طراحی لباس چه مهارت هایی به ما اضافه می شود؟ ممکن است به فکر ثبت نام در یک کلاس طراحی لباس باشید، اما برای تصمیم گیری نهایی تعلل کنید. شاید بررسی میزان توانایی و دانشی که در نتیجه ی شرکت در کلاس طراحی لباس عایدتان می شود، بتواند به شما کمک کند تا با دید وسیع تری، در نهایت تصمیم گیری کنید.

ما در این مقاله تلاش می کنیم تا با قرار دادن این اطلاعات در اختیارتان، به شما کمک کنیم شناخت شما از رشته طراحی لباس افزایش پیدا کند و با دید بهتری در دوره طراحی لباس شرکت کنید.

جهت مطالعه مزایای دوره آموزش طراحی لباس در مجتمع آموزشی فنی پیشکسوتان به صفحه دوره طراحی لباس مراجعه فرمایید

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی  امروزه طرفداران بسیاری دارد. دنیای رنگ، لعاب و خلاقیت می تواند هر شخص را به ذوق و شوق آورد. در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی در گام اول نیاز می باشد تا ابزار مناسب را آماده نمایید. در واقع برای اینکه بتوانید خلاقیت و ایده خود را بر روی کاغذ پیاده کنید، نیاز است تا از ابزار مناسب استفاده نمایید. یک دفتر نقاشی و مجموعه مداد رنگی ها، جز ابتدایی ترین وسایلی است که تهیه آن الزامی است.

آموزش و کلاس طراحی لباس با مداد رنگی

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی به صورت مرحله به مرحله:

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی به صورت گام به گام

گام دوم:

دومین مرحله در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی آشنایی با اصول جهت دهی به خطوط است. برای این کار پیشنهاد می شود تا از یک رنگ پایه استفاده کرده و کار را پیش ببرید. دقت نمایید در زمان کشیدن خطوط و یا رنگ آمیزی نیاز به تغییر جهت خطوط نیست. زیرا این کار باعث می شو تا طرح شما کثیف و غیر متوازن گردد. لذا اگر کل تصویر خود را به صورت عمودی رنگ نمایید، کار تمیزتری تحویل خواهید داد.

گام اول:

به عنوان اولین گام در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی لازم است تا با نحوه کشیدن خطوط آشنا شوید. برای داشتن یک طراحی لباس بی نقص می بایست یک مانکن بی نقص را طراحی کنید که اندام و خطوط بدن او نمایانگر طرح لباس شما باشد. لذا برای کشیدن خطوط وقت گذاشته و بر روی آن دقت نمایید. بهترین مداد برای کشیدن خطوط، مداد های H,B,HB است که گرافیت آنها بر روی کاغذ در زمان رنگ آمیزی هیچگونه علامت و لکه ای ایجاد نمی نماید.

گام پنجم:

توجه نمودن به نقش سایه ها در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی بسیار مهم می باشد. برای اینکه در طراحی لباس خود سایه ایجاد نمایید می توانید از رنگی که نسبت به رنگ پایه شما یک درجه تیره تر است بهره ببرید. البته این امکان نیز برای شما وجود دارد که رنگ پایه خود را با مشکی مخلوط کرده و یک رنگ تیره ایجاد نمایید. در نظر داشته باشید که برای ایجاد سایه علاوه بر خطوط عمودی می توانید از خطوط منحنی برای نشان دادن فرم بدن نیز استفاده کنید. لذا در این بخش از آموزش طراحی لباس با مداد رنگی می بایست به انحنای بدن توجه کنید.

گام چهارم:

یکی از چالش هایی که هنرجویان در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی با آن روبرو هستند، کمبود رنگ است. به عبارت دیگر، اگر که برای رنگ نمودن طرح خود با محدودیت رنگ روبرو هستید، پیشنهاد می شود که از ترکیب رنگ ها برای خلق یک رنگ جدید استفاده نمایید. عموما ترکیب قرمز و قهوه ای و بنفش و آبی در طراحی لباس های مجلسی کاربرد فراوانی دارد. بسیاری از اساتید طراحی لباس معتقد هستند که ترکیب رنگ ها نباید در یک طراحی بسیار رخ دهد. این خلاقیت باید تا جایی ادامه داشته باشد که طرح شما با رنگ های خسته کننده مداد رنگی پر نشود و برای بیننده جذاب باشد.

گام سوم:

یکی از مهمترین بخش ها در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی، پر نمودن طرح با رنگ های مناسب است. اگر که در زمان رنگ آمیزی، طرح شما دارای فضاهای سفید باشد، موجب می شود که یکپارچه به نظر نرسد و همین امر آن را کثیف جلوه دهد. در رنگ آمیزی طراحی لباس عموما پیشنهاد می شود که طرح به صورت عمودی رنگ آمیزی گردد. برای اینکه رنگ شما دارای براقیت لازم باشد، توصیه می گردد تا حداقل 3 بار کل طرح را رنگ آمیزی نمایید.

گام هفتم:

آخرین مرحله از آموزش طراحی لباس با مداد رنگی، به طراحی و کشیدن خطوط کلی وابسته می باشد. در واقع آنچه می تواند در نهایت نظر مثبت بیننده شما را جلب نماید، خطوط در نقاشی شما می باشند. برای رسم خطوط نهایی حتما از مداد رنگی استفاده نمایید که تیز باشد. لذا خطوط را با این رنگ ها پررنگ نمایید. در نظر داشته باشید که تفاوت رنگ یک درجه بین خطوط و پایه رنگ آمیزی گزینه مقبولی می باشد.

گام ششم:

مرحله ششم از آموزش طراحی لباس با مداد رنگی نوبت به رنگ نمودن تاریک ترین بخش های طراحی به رنگ سیاه است، لذا از یک رنگ مشکی استفاده می شود تا سایه های عمیق ایجاد نمود. در این مرحله تاثیر نور و انعکاس آن بسیار مهم می باشد لذا پر رنگ بودن رنگ مشکی به انعکاس نور شما وابسته خواهد بود.

در نظر داشته باشید که طراحی لباس با مداد رنگی بسیار زیبا و سرگرم کننده است اما نیاز به تمرین بسیار دارد تا با تمام جوانب آن آشنا شوید. این نوع از طراحی ها به ابزار خاص نیاز دارد. شما در حین رنگ آمیزی باید تلاش نمایید تا خطوط رنگی شما مشخص نموده و در طرح شما محو شوند. یکنواختی رنگ و در نظر گرفتن سایه ها برای حرفه ای تر شدن کار بسیار اهمیت دارد.

آموزش مجازی طراحی لباس با کلاس های حضوری

کلاس طراحی لباس

آشنایی با تیپ های مختلف فشن و دوخت

دنیای مد و فشن بسیار گسترده است. گاهی طراحی و  دوختن یک لباس فاخر برای یک شخص خاص، مانند بازیگران، افراد ثروتمند و یا سیاستمداران، به همان اندازه ی دوخت یک سری کامل شلوار جین و یا مانتوی موجود در ویترین مغازه ها زمان می برد. تکنیک های طراحی دوخت نیز با توجه به زمان و نوع پارچه متفاوت هستند. در کلاس طراحی لباس، هنرجویان باید در خصوص تکنیک های دوخت، مانند دوخت درزهای فرانسوی و یا دوخت بخیه ای، نوع پارچه و ارتقای سرعت عمل، نکاتی را فرا بگیرند.

نکته ی دیگری که مهارت آموزان معمولا در یک کلاس طراحی لباس فرا می گیرند، تفاوت میان تکنیک های دوخت ارزان و گران قیمت است. لباس های فاخر، تنها از نظر پارچه و جزئیات طراحی با یکدیگر متفاوت هستند، بلکه این لباس ها از نظر نوع دوخت و تکنیک به کار برده شده در درز های لباس نیز با یکدیگر تفاوت می کنند. به عنوان مثال، در تکنیک های دوخت گران قیمت، معمولا نخ های اضافه در محل سجاف ها و درز ها محکم می شوند و دوباره دوزی در آن بخش اتفاق نمی افتد. این سبب می شود تا لباس، اصطلاحا، بهتر بر روی تن بنشیند. با این حال، این تکنیک بسیار زمان بر است و معمولا در دوخت ارزان مورد استفاده قرار نمی گیرد. هنرجویان در کلاس طراحی لباس، با تکنیک های متفاوت به خوبی آشنایی پیدا کرده و در آن ها تبحر کسب می کنند.

آموزشگاه پیشکسوتان - آموزش طراحی لباس با مداد رنگی

 

هدف اصلی هر طراح و نقاشی ارتباط است.

در آموزش و کلاس طراحی لباس با مداد رنگی شما با موارد بسیار مهمی آشنا می شوید، طرح ها و نقاشی های مد توسط طراحان مد و تصویرگران مد استفاده می شود تا خلاصه ای از مد شخصی خود را ارائه دهند و ایده های خلاقانه خود را به افرادی که مهم هستند (مشتری ، تهیه کننده یا یک رئیس طراح) ارائه دهند. این طرح شاید فقط یک طرح کلی یا طرح اصلی لباس باشد یا حاوی تمام جزئیات باشد مانند اینکه چه رنگ هایی با آن کار می کنند ، تزیینات ، زیپ و دکمه ها، موقعیت های جیب و غیره ، لوازم جانبی که به آن می آیند، حتی اینکه چقدر هزینه تولید دارد.

لازم نیست دقیقا بدانید که چگونه یک لباس طراحی کنید.

امروز گزینه های زیادی برای این کار وجود دارد. اگر ایده ای دارید می توانید تصویرگرهای حرفه ای مد را برای ترسیم آن تهیه کنید،تصویر گر مد کسی است که آموزش طراحی لباس با مداد رنگی دیده است همچنین برنامه های نرم افزاری رایانه ای وجود دارند که می توانند برای آموزش طراحی لباس با مداد رنگی به شما کمک کنند ، یا می توانید از شرکت هایی که به شما قالب می فروشند خریداری کنید.

آنها طرح های مسطح مد از هر لباسی را که می توانید تصور کنید، دارند.در صورتی که کلاس طراحی لباس با مداد رنگی را خوب و با کیفیت گذرانده باشید می توانید از توانایی ترسیم خود استفاده کنید تا ایده های خود را به آن اضافه کنید. اما بهتر است بدانید مهارت نقاشی یک مزیت در طراحی لباس و مد است پس دانستید که کلاس طراحی لباس با مداد رنگی به چه دردی می خورد. ترسیم آناتومی و لباس و جنسیت سازی آن همانطور که گفته شد یک مهارت است و لزوماً یک استعداد نیست. همیشه می توان مهارت را افزایش داد. هر کس می تواند کلاس طراحی لباس با مداد رنگی  را با تمرین صحیح و تلاش سخت پشت سر بگذارد. بنابراین بلد نبودن طراحی نباید بهانه ای برای رها کردن رویاهایتان باشد. اگر به یک دوره کلاس طراحی مد و لباس  ملحق شوید ، می توانید کلاس مهارت های بهبود طراحی را انجام دهید. دوره های آموزش طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان میتواند به شما در یادگیری طراحی و مراتب بعدی طراحی لباس کمک کند.

اطلاعات چشم انداز درآمد و شغل با آموزش طراحی لباس

دفتر آمار کار (BLS) داده های خاصی را برای طراحان لباس در اختیار ندارد، اما گزارشی ارائه داده است که پیش¬ بینی می کند طراحان از انواع و سطوح مختلف کلاس طراحی لباس، شاهد رشد 3 درصدی شغلی از سال 2014 تا 2024 خواهند بود…

ادامه مقاله

آموزشگاه پیشکسوتان - آموزش طراحی لباس با مداد رنگی
نکته: در کلاس طراحی لباس با مداد رنگی معمولاً وقتی رنگ های مختلف در کنار یکدیگر قرار دارند ، ممکن است برخی از رنگ های کناریشان را دید ما به علت شکست نور تغییر دهند.
نکته: اضافه کردن کمی سرخی به پوست در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی باعث می شود پوست تازه و زنده به نظر برسد. کمی رنگ سرخ را به آرامی به گونه ها ، سینه، آرنج ها و نوک انگشتان اضافه کنید. همچنین زانوها و انگشتان پا کمی صورتی رنگ خواهند شد.

کلاس طراحی لباس با مداد رنگی

  1. در آموزش طراحی لباس با مداد رنگی مهم ترین مرحله ترسیم طرح های مد و فشن به طور کلی است، زیرا این مرحله به شما امکان تجزیه و تحلیل شکل کلی نقاشی را می دهد. در کلاس طراحی لباس با مداد رنگی اگر می خواهید تصاویر عالی به نمایش در بیاورید ، باید با یک طرح عالی به نمایش درآید. وقت خود را برای تمیز کردن خطوط بگذارید. تکلیف همه جزییات را در نقاشی روشن کنید. از یک مداد سخت استفاده کنید H، HB ، B ،خیر. هرگز چیزی نرم تر از 2B به کار نبرید. این در کلاس طراحی لباس با مداد رنگی به شما کمک می کند بعداً هنگام شروع رنگ آمیزی ، از لکه گرافیت جلوگیری کنید. بعد از ترسیم بدن از قدم اول، رنگ مداد باقی مانده را پاک کنید.

  2. با یک رنگ پایه شروع کنید و از آنجا به سمت کل نقاشی بروید. برای جلوگیری از رنگ آمیزی نا زیبا و ظاهر کثیف ، جهت رنگ آمیزی را انتخاب كنید و آن را تغییر ندهید

  3. در کلاس طراحی لباس با مداد رنگی آنچه باعث می شود برخی طراحی های لباس غیر حرفه ای به نظر برسد، شکاف های سفیدی است که هنگام استفاده از مداد رنگی اتفاق می افتد. جهت خطوط خود را نگه دارید، رنگ آمیزی را شروع کنید و هر چه بیشتر شکاف ها را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 3 بار بیش از هر نقطه از طرح رد شده اید. طرح شما باید تقریباً براق به نظر برسد!

  4. داشتن مجموعه ای از 12 مداد رنگی به این معنی نیست که شما فقط 12 رنگ به منظور آموزش طراحی لباس با مداد رنگی برای کار طراحی لباس دارید. با مخلوط کردن آنها می توانید بسیاری از سایه های جدید و رنگ های مختلف ایجاد کنید. مقداری قهوه ای به رنگ قرمز اضافه کنید ، مقداری بنفش را به رنگ آبی اضافه کنید ، نارنجی را به رنگ قهوه ای و صورتی به پوست اضافه کنید. در این مرحله زیاده روی نکنید ، اما اطمینان حاصل کنید که فقط از رنگ های خسته کننده استفاده نمی کنید. سبک رنگ آمیزی خودتان را اختراع کنید!

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی - آموزشگاه پیشکسوتان
چرا شرکت در کلاس طراحی لباس مهم است؟

طراحی لباس با مداد رنگی یکی از تکنیک های قدیمی و بسیار محبوب در طراحی لباس های شب است. رنگ های می توانند به طرح شما آب و رنگ بهتری ببخشند. با کمک رنگ ها شما می توانید نوع و جنس پارچه را به خوبی مشخص کنید. کنتراست نور ها بر روی سطح پارچه با توجه به نوع آن متفاوت است و این موضوعی است که در طراحی لباس با مداد رنگی به خوبی به آن پرداخته می شود.

 

5.لباس های موجود در کلاس طراحی لباس با مداد رنگی با یک تکنیک ترسیم گام به گام ساده ایجاد می شوند. در ابتدا آنها با رنگهای مسطح رنگ می شوند. سپس با سایه های روشن و تیره اصلاح می شوند تا چین های پارچه های لباس را ایجاد کنند.

 

هنگام آموزش طراحی لباس با مداد رنگی یاد بگیرید که چگونه چین و چروک و پلیسه را ترسیم کنید.

از خطوط مختلفی برای ایجاد نقوش مختلف در پارچه ای که ترسیم می کنید استفاده کنید. دانستن چگونگی رسم چین و چروک به شما کمک می کند ساختار دقیق و جزییات پوشاک را نشان دهید.

  • چین ها را می توان با استفاده از خطوط سست و موج دار کشید.
  • برای نشان دادن چروک های لباس از الگوهای دایره ای استفاده کنید.
  • خطوط مستقیم اغلب برای نشان دادن پلیسه ها استفاده می شود.

نکته: مزیت مدادهای رنگی این است که رنگ ها به صورت پیش فرض وجود دارند، نقطه ضعف آن هم این است که پیدا کردن یک رنگ دقیق مورد نیاز دشوار است. رنگ های دیگر از طریق لایه بندی به دست می آیند. لایه بندی به معنای قرار دادن یک رنگ بر روی رنگ دیگر است تا نتیجه ای به دست آید که تا حد ممکن به رنگ و مقدار دلخواه نزدیک شود.

بنابراین ، چالش این است که از تأثیر رنگ های خاص و تکنیک لایه بندی استفاده کنیم. برای رسیدن به آن نقطه از شناخت، یادگیری یک سری اصول گسترده در لایه بندی رنگ کمک می کند.

آموزش طراحی لباس مردانه - آموزشگاه پیشکسوتان

مراکز آزاد در زمینه ی آموزش طراحی لباس

دریافت آموزش طراحی لباس به صورت آکادمیک یه راه برای کسب دانش و تجربه در این زمینه است. اما در این زمینه، مراکزی نیز هستند که فارغ از محدودیت ها و قوانین آکادمیک به ارائه ی دانش و مهارت و دوره های آموزش طراحی لباس می پردازند.
در کشورمان نیز موسسات آموزشی بسیاری در کنار مراکز آکادمیک به ارائه ی خدمات در زمینه ی آموزش طراحی لباس مشغول هستند. برخی از این مراکز حتی سابقه و تجربه ای طولانی تر نسبت به برخی مراکز آکادمیک دارند. مرکز آموزشی حرفه ای پیشکسوتان از جمله ی این مراکز است که در زمینه های گوناگون آموزش حرفه ای و درآمدزا، از جمله آموزش طراحی لباس فعالیت می نماید. علاقه مندان به طراحی لباس با انتخاب این مرکز از بهترین کیفیت آموزشی بهره مند خواهد شد و پس از گذراندن دوره های آموزشی این مرکز خواهند توانست در رشته ی طراحی لباس مشغول به کار و کسب درآمد شوند. راه های ارتباطی با مرکز آموشی پیشکسوتان از طریق همین سایت برای علاقه مندان به آموزش طراحی لباس قابل دسترسی خواهد بود. این مرکز همچنین در زمینه ی آموزش حرفه ای مرتبط با سایر رشته های درآمدزا دوره های آموزشی ارائه می نماید که در سایت پیش رو قابل مشاهده است.

آموزش طراحی لباس-آموزشگاه پیشکسوتان

آموزش طراحی لباس یک زمینه هیجان انگیز و مداوم در حال تحول است. همچنین کار زیادی را می طلبد و می تواند بسیار رقابتی باشد. اگر می خواهید یک طراح لباس موفق باشید، مسیری طولانی را پیش روی خود دارید. اما برخی مراحل پایه وجود دارد که می توانید برای شروع روند آموزش طراحی لباس از آن ها استفاده کنید.

مراحل پایه آموزش طراحی لباس

برای کار در زمینه اموزش طراحی لباس در مورد نقاشی اطلاعات کسب کنید. نیازی نیست یک تصویرگر ماهر باشید. بسیاری از طراحان هنگام طراحی از یک سبک شخصی ساده استفاده می کنند. بنا بر این گفته، شما باید بتوانید دید بصری خود را تقویت کنید. یک کلاس ترسیم بروی ، چند کتاب مطالعه کنید، یا فقط تمرین کنید، تمرین کنید، و باز هم تمرین کنید. مهم ترین بخش یادگیری هر مهارت جدید، فقط انجام آن زیاد است. هر روز 30 دقیقه وقت بگذارید تا تمرین نقاشی کنید. یک کتاب خوب برای مرجع آموزش طراحی لباس، کتاب ” شما می توانید در 30 روز نقاشی کنید” از Mark Kistler باشد.

در مورد خیاطی یاد بگیرید. حتی اگر نمی خواهید که در واقع طرح هایتان را خودتان دوخت و خیاطی کنید، باید در مورد خیاطی بدانید. شناخت امکاناتی که توسط رسانه ها برای شما ارائه شده است، می تواند بخش مهمی از ارائه ایده های جالب و خلاقانه باشد. بسیاری از موسسه های خصوصی کلاس های خیاطی مناسب و غنی را ارائه می دهند. آموزشگاه پیشکسوتان یکی از موسسات صاحب سبک در این زمینه است که در زمینه آموزش طراحی لباس، دارای سابقه چند ساله است.

آموزش طراحی لباس - نفس محمدی -مدل شبکه ای
  • اگر قصد خیاطی کردن برای لباس خود را دارید، مطالعه روند ساخت الگو ضروری است. شما باید بدانید که چگونه یک الگو در اول ایجاد می شود. دانستن چگونگی تبدیل یک ایده به شکل ها، بخش مهمی از توانایی دوختن یک پوشاک است. برخی از الگوهای ساده را از یک فروشگاه خریداری کنید تا با آنها تمرین کنید.
  • خود را محدود به مطالعه صرف در مورد آموزش طراحی لباس نکنید. اصول تئوری طراحی در همه رشته ها کاربرد دارد. این ممکن است شما را متعجب کند که چقدر مطالعه چیزی مانند ریخت شناسی می تواند به شما در مورد آموزش طراحی لباس به شما آموزش دهد.
  • در مورد مد اطلاعات کسب کنید. اگر می خواهید لباس طراحی کنید ، ممکن است بخواهید همه چیز را در مورد دنیای مد بیاموزید. ممکن است خودتان را به عنوان یک فرد بسیار شیک فکر کنید ، اما دانستن اینکه چگونه لباس های مناسب خودتان را بپوشید، تنها اول راه است. اگر شما بر اساس آنچه که اکنون مد است طراحی می کنید، تا زمان کامل شدن طراحی شما ممکن است از از مد خارج شود. طراحان حرفه ای مد به طور مداوم در حال فکر کردن هستند که موضوع بزرگ بعدی چه خواهد بود. در حقیقت آن ها باید بتوانند این موضوع را پیش بینی کنند.

طراحی لباس عروس

طراحی لباس عروس می تواند بسیار چالش برانگیز و در عین حال لذت بخش باشد. طراحی لباس عروس یکی از معدود موقعیت هایی است که به طراح این اجازه را می دهد تا با کمک ایده های فانتزی، لباس هایی جذاب و خاص را خلق کنند.

طراحی لباس عروس باید خاص باشد و در این راستا در نظر گرفتن نیاز های عروس نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

طراحی لباس عروس با مداد بر روی کاغذ می تواند به طراحی و عروس کمک کند تا سریع تر به نقطه ی مشترکی برسند و لباس نهایی را در پروسه ی راحت تری خلق کنند.

اگر شما نیز به طراحی لباس علاقه مند هستید و دوست دارید بخشی از این بازار پر سود را پوشش دهید، باید در کنار علاقه دانش و مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنید. یکی از این مهارت ها طراحی لباس در کنار تصویر سازی مد است. ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام همراهی کنید.

دوخت لباس ( خلاصه مقاله )

اگر در بحث دوخت لباس بتوانید به مهارت تشخیص  وتعیین استایل شخصی دست پیدا کنید(این مبحث در دوره طراحی لباس بخش آموزش استایلینگ آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان ارائه می شود)می توانید دوخت لباس سفارشی را انجام دهید که با این کار شما دوخت لباس استانداردتر و متناسب با اندام مشتری را انجام خواهید داد و به مشتری کمک می کنید که استایل شخصی خود را پیدا کند و در نتیجه کمد رضایت بخش تری برای خود داشته باشد و همچنین به او کمک کرده اید با زمان کمتری با زمان بجای گشتن در لباس فروشی ها به ایده آل خود دست پیدا کند.

دوخت لباس سفارشی با استایل شخصی یک مشتری در مدت کوتاه شما را به یک خیاط پولدار تبدیل می کند.

[button title=”ادامه مقاله” link=”https://www.pishkesvatan.org/%d8%af%d9%88%d8%ae%d8%aa-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”red” font_color=”black” size=”3″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]

3 thoughts on “آموزش و کلاس طراحی لباس با مداد رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *