مقالات

راهنمای انتخاب خرید لباس مجلسی

لباس مجلسی - آموزش طراحی لباس مجلسی - آموزشگاه پیشکسوتان
Rate this post

در حالی که اکثر مردان می توانند به عنوان یک لباس مجلسی از کت و شلواری که مدتی در کمد خود داشته اند ، استفاده کنند، اما انتخاب لباس مجلسی برای خانم ها ممکن است کمی سخت تر باشد! پیدا کردن لباس مجلسی مناسب برای شما می تواند یک کار بسیار وقت گیر برای اولین بار باشد. اما با کمی کمک و کمی خلاقیت ، می توانید بهترین لباس مجلسی مناسب خودتان را برای شب ویژه خود پیدا کنید. فقط کافی است این قواعد را در ذهن خود هنگام انتخاب لباس مجلسی داشته باشید.

آموزش طراحی لباس مجلسی - آموزشگاه پیشکسوتان

1.بودجه را تنظیم کنید

اول و مهم تر از همه ، شما باید بودجه کافی داشته باشید. ممکن است هنگام خرید با واژه های “تخفیف” و “حراج” به کلی هیجان زده شوید. اما به خاطر داشته باشید که همه آن ها برای شما مناسب نیستند. شما به لباس مجلسی نیاز دارید که در عین حال که قیمت مناسبی داشته باشد، از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد. بنابراین خود را از استرس نجات دهید و یک قیمت پایه برای خودتان تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا هر لباس مجلسی را که خیلی گران است را از لیست خارج کنید. فقط به یاد داشته باشید که خرید اکسسوری و کفش هم باید متناسب با لباس مجلسی تان باشد. پس حساب بانکی تان را سر لباس مجلسی خالی نکنید!

2.نوع بدن خود را بشناسید

این یکی کاملاً واضح به نظر می رسد. اما قطعاً هنگام خرید لباس مجلسی به شما کمک می کند. اگر معمولا برای خرید لباس مجلسی سبک خاصی را انتخاب کرده اید و واقعا هم در آن درخشیده اید، احتمالا آن لباس مجلسی مناسب فرم اندام شما بوده است. چون شما اگر زیباترین و گران قیمت ترین لباس مجلسی را هم بپوشید، اگر متناسب فرم اندام شما نباشد، بر تنتان زار خواهد زد!

دانستن شکل صورت هم به شما کمک می کند تا یک گردنبند را انتخاب کنید که عملکرد خوبی در کنار لباس مجلسی داشته باشد. فرم صورت خود را بشناسید و سعی کنید تعیین کنید که کدام نوع گردن به بهترین شکل ممکن برای شما ساخته شده است. گاهی اوقات به دست آوردن لباس مجلسی مناسب با فرم اندام و انجام برخی از آزمایش و خطاها طول می کشد.یادگیری مبحث سیلوئت اندام در کلاس طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان اینجا واقعا به کار می آید.

آموزش طراحی لباس مجلسی - آموزشگاه پیشکسوتان

3.خرید لباس مجلسی آنلاین

با ظهور خرید آنلاین ، خرید انواع لباس مجلسی کمی آسان تر شده است. همچنین معمولا اگر تایم های درست را بشناسید خرید لباس مجلسی آنلاین ارزان تر است. با وجود فروشگاه های آنلاین مانند آمازون، eBay و Jovani ، پیدا کردن لباس مجلسی مناسب و متناسب با سبک خودتان را می توانید با کلیک یک دکمه به دست آورید.

اینترنت روشی عالی برای تحقیق در مورد سبک های محبوب لباس مجلسی است. همچنین این یک راه عالی برای پیدا کردن اکسسوری های بی نظیر است که می تواند لباس مجلسی برجسته ای را درخشان تر یا تخریب کند. یکی از بهترین راه های استفاده از اینترنت برای خرید لباس مجلسی، جستجوی فروشگاه های آنلاین لباس مجلسی یا استایل هایی که دوست دارید، است. این حالت برای هرکسی قابل آمایش است و می تواند به شما در محدود کردن جستجوی شما کمک کند. پیدا کردن سبک های متنوع لباس مجلسی که در چند فروشگاه اینترنتی ایرانی یا غیر ایرانی که دوست دارید می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. هم چنین اینترنت راهی عالی برای یافتن لباس مجلسی  های منحصر به فرد است که هیچ کس در هیچ فروشگاهی در شهر شما نمی فروشد. البته به علت خطای ناخواسته ای که ممکن است در جریان پست یا عدم تناسب لباس مجلسی با اندازه های شما رخ دهد، بهتر است کمی زودتر خرید آنلاین لباس مجلسی را انجام دهید. البته راه سنتی تر خرید لباس مجلسی یعنی خیرد از فروشگاه های فیزیکی هم همیشه راهی در دسترس خواهد بود.

آموزشگاه طراحی لباس - آموزشگاه پیشکسوتان - آموزش طراحی لباس مجلسی

4.رنگ مورد علاقه تان را اول انتخاب کنید

شما می توانید قبل از مراجعه به فروشگاه برای انتخاب لباس مجلسی، با انتخاب رنگی که می خواهید در ذهن داشته باشید برنامه خرید لباس مجلسی خود را بسیار ساده تر کنید. این ترفند می تواند به شما کمک کند تا هنگام خرید لباس مجلسی ، زمینه بینایی خود را بطور چشمگیری محدود کنید و می تواند باعث شود کل روند خیلی سریعتر پیشرفت کند.

5.اکسسوری را فراموش نکنید

اکسسوری برای هر لباس مجلسی مهم است و اگر درست انتخاب شود، می تواند لباس مجلسی شما را چند برابر زیباتر جلوه دهد. پیدا کردن لوازم جانبی مناسب برای لباس مجلسی شما می تواند مشکل باشد. بسیاری از دختران برای پیدا کردن جواهرات یا کفش های متناسب با لباس مجلسی به مزون های عروس می روند تا بتوانند لباس مجلسی خود را مطابقت دهند. با روش های دقیق رنگرزی ، برخی فروشگاه ها می توانند کفش هایی را که انتخاب کرده اید، رنگ کنند تا دقیقاً با لباس مجلسی شما مطابقت داشته باشند. هنگام انتخاب جواهرات خود ، اطمینان حاصل کنید که هر قطعه با سبک لباس مجلسی شما کار خواهد کرد.

آموزش طراحی لباس مجلسی - آموزشگاه پیشکسوتان

6.زمان زیادی را به خود اختصاص دهید

هنگام شروع خرید لباس مجلسی خود ، مطمئن شوید که وقت کافی دارید. و مطمئن شوید که به محض پیدا کردن لباس مجلسی خود ، وقت آن را دارید که در صورت نیاز آن را تغییر دهید.این می تواند مفید باشد ، به خصوص اگر لباس مجلسی آنلاین خریداری می کنید. اگر بدترین اتفاق بیفتد ، ممکن است مجبور شوید لباس مجلسی خریداری شده را برگردانید و لباس مجلسی جدید پیدا کنید. داشتن وقت برای انجام این کار ، به از بین بردن استرس خرید کمک می کند.پیدا کردن یک خیاط محلی که به دوخت او اعتماد دارید قطعاً توصیه می شود. با داشتن زمان کافی ، می توانید لباس مجلسی خود را متناسب با بدن تان تنظیم کنید. که مشخص است در این صورت نتیجه عالی خواهد شد.

 

7.خلاق باشید

انتخاب لباس مجلسی یک زمان خوب برای نشان دادن مجموعه مهارت های خاص شما خواهد بود. اگر یک چرخ خیاطی دستی دارید، ممکن است خودتان تکه های گلدوزی یا منجوق کاری را به لباس مجلسی خود بیفزایید یا حتی لباس مجلسی تان را خودتان بدوزید. بسیاری از فروشگاه های پارچه، پارچه های لباس مجلسی بسیار زیبا و خلاقانه ای را ارائه می دهند. امتحان کنید! دوختن لباس مجلسی ایده آل می تواند سرگرم کننده باشد. پیدا کردن لباس مجلسی مناسب آنقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست. هم چنین شما می توانید با شرکت در دوره  طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان، خودتان لباس مجلسی متناسب با سبک خود را طراحی و اجرا کنید.

8.مجلس مورد نظر را در نظر بگیرید.

تمام رویداد ها از لحاظ لباس مناسب برای آن ها برابر نیستند. قبل از انتخاب لباس مجلسی برای یک رویداد خاص ، مطمئن شوید که ماهیت این رویداد را کاملاً درک کرده اید. آیا رقص وجود خواهد داشت که به لباس مجلسی نیاز داشته باشد که در آن بتوانید آزادانه حرکت کنید؟ طول لباس مجلسی چقدر باید باشد؟ اینها سؤال های مهمی هستند که می توانید از میزبان این رویداد بپرسید تا از ورود با لباس نامناسب جلوگیری کنید.

در کلاس طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان با انواع لباس مجلسی آَشنا و برای طراحی مدلهای جدیدتر ماهر می شوید.

One thought on “راهنمای انتخاب خرید لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *