مقالات

آموزش گام به گام طراحی دامن تور

Rate this post

طراحی دامن تور یکی از محبوب ترین مدل از دامن هاست که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال پیاده کردن طرح این دامن بر روی کاغذ ممکن است کمی سخت و دشوار به نظر برسد. ما تلاش می کنیم تا در این سری از آموزش های طراحی لباس با مداد رنگی، طراحی و پیاده سازی دامن تور بر روی کاغذ را برای شما شرح دهیم.

طراحی لباس با مداد رنگی جدید

طراحی دامن توردر این مطلب در مورد طراحی لباس با مداد رنگی جدید صحبت می کنیم و برای آموزش طراحی لباس با مداد رنگی جدید  طراحی  دامن تور را انتخاب کرده ایم، دامن تور یکی از محبوب ترین مدل از دامن هاست که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال پیاده کردن طرح این دامن بر روی کاغذ ممکن است کمی سخت و دشوار به نظر برسد. ما تلاش می کنیم تا در این سری از آموزش های طراحی لباس آنلاین در سایت pishkesvatan.org با مداد رنگی، طراحی و پیاده سازی دامن تور بر روی کاغذ را برای شما شرح دهیم.

آموزش طراحی لباس با مداد رنگی جدید: چالش ها و راه حل ها

در مرحله ی اول از طراحی لباس با مداد رنگی جدید ، شما به یک مدل طراحی آماده احتیاج دارید. محل قرار گیری کمر دامن و اندازه ی آن را با کمک یک مداد کم رنگ مشخص کنید. بخش پایینی دامن باید به صورت یک انحنا رسم شود تا نحوه ی قرار گیری دامن بر روی بدن را به شکل طبیعی نشان دهد.  پس از مشخص کردن این دو خط، تلاش کنید تا دو بخش بالایی و پایینی دامن را به یکدیگر متصل کنید. توجه کنید که این خطوط نباید کاملا صاف و مستقیم باشند. این خطوط در بخش های نزدیک به کمر باید منحنی شکل باشند تا به دامن حجم دهند

در مرحله ی بعد طراحی لباس با مداد رنگی جدید  باید بر روی بخش های پایینی دامن متمرکز شوید. از آنجایی که این دسته از دامن ها از لایه های مختلفی از تور تشکیل شده است، بنابراین شکل کلی دامن نباید تقارن کامل داشته باشد. بنابراین خطوط پایین دامن را دنبال کنید و تا جایی که می توانید آن را از یک خط راست

استفاده از سایه های روشن و تیره می تواند به طراحی شما حجم ببخشد. خارج کنید.

طراحی لباس با مداد رنگی جدید: بازی رنگ ها

در این مرحله از طراحی لباس با مداد رنگی جدید، یک لایه مسطح از رنگ زمینه ی دامن را پیاده کنید. این لایه در واقع آستر دامن است و لایه های تور بر روی آن قرار می گیرند، بنابراین نباید شفاف باشد. یک رنگ تیره تر از رنگ پایه را انتخاب کنید و خطوط ریز را از کمر به سمت پایین دامن رسم کنید.

توجه کنید که تمامی این خطوط نباید به یک اندازه باشند و فاصله ی بین آنها نیز باید متفاوت باشد. سپس خطوط کوتاه تری را از سمت پایین دامن به سمت بالا رسم کنید. این خطوط نیز باید اندازه های مختلفی داشته باشند. در این مرحله از طراحی لباس با مداد رنگی جدید باید توجه داشته باشید که طرح شما نباید خیلی شلوغ شود.

قدم بعدی در طراحی لباس با مداد رنگی جدید، ایجاد لایه های شفاف بر روی دامن است. برای این کار رنگی روشن تر از آستر دامن را انتخاب کنید و با فاصله از خطوط مرزی دامن خط هایی با شکل مشابه را رسم کنید. در طراحی دامن زنانه این خطوط نباید کاملا شبیه به مرز های خارجی دامن

ایجاد لایه ی شفاف دامن با استفاده از سایه های روشن رنگ پایهباشند بلکه کمی تغییر به ویژه در بخش های پایین دامن لازم است. از همین رنگ استفاده کنید و سایه هایی را مشابه با خطوط تیره رنگ مرحله ی قبل، بر روی دامن ایجاد کنید. برای این کار از کمر شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. بهتر است فاصله هایی میان خطوط تیره و روشن نگه دارید. در طراحی لباس با مداد رنگی جدید، بازی سایه ها و نور ها نقش بسیار کلیدی را در طبیعی نشان دادن طرح بازی می کند.

به عنوان آخرین مرحله از طراحی لباس با مداد رنگی جدید، از یک خودکار ژلی سفید رنگ استفاده کنید و خطوطی را برای عمیق تر سازی سایه ها و روشن ها، ایجاد کنید. هرچه تعداد این خطوط کمتر باشد، طراحی دامن شما واقع بینانه تر خواهد بود.امیدوارم  هستیم این آموزش طراحی لباس آنلاین برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *