مقالات

برترین های کتاب طراحی لباس

آموزش طراحی لباس - پیشکسوتان
Rate this post

برترین کتاب طراحی لباس ( بررسی جامع )

طراحی‌ لباس و مد، از جمله عرصه های کاربردی و هنری‌ می باشد که با بکارگیری ایده‌های جدید و خلاقانه، به طراحی لباس برای افراد می‌پردازد. در این شیوه از طراحی عوامل متعددی مانند؛ فرهنگ جامعه، باورها، ‌علایق و سلیقه مخاطب و موقعیت پوشیدن لباس افراد در آن نقش دارند، با بهره گیری از دانش مواد، رنگ‌ها، ترکیبات، الگوها و سبک‌ها انجام می شود. حوزه طراحی لباس از حیطه وسیعی برخوردار است که طراحی لباس در زمینه های مختلف از جمله طراحی لباس مردانه،طراحی لباس زنانه ،طراحی لباس کودکانه، طراحی لباس مشاغل خانگی،طراحی لباس سیسمونی، طراحی لباس بازیگران سینما و تئاتر،طراحی لباس پزشکان،طراحی لباس اقوام مختلف ایران و جهان،طراحی لباس نوجوانان،طراحی لباس مجلسی، طراحی مد و فشن را شامل می شود. جهت آشنایی افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند کتب متعدد و متنوعی تالیف، ترجمه و تدوین شده و روانه بازار گشته است. مخاطبان کتاب طراحی لباس عمدتا علاقمندان به این حوزه، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و افراد بازرای و به ویژه خیاطان و مزون داران هستند.

در کتاب طراحی لباس عمدتا به موضوعاتی نظیر

اصول و مبانی طراحی لباس، طراحی لباس و پوشاک، تکنیک‌های خیاطی و طراحی دوخت، برش پارچه و لباس، برش الگوی لباس، هنر و طراحی لباس و مد، تکنیک‌های طراحی لباس و پوشاک، رنگ و سبک در طراحی لباس و مد، ایده‌های برتر در طراحی لباس و پوشاک، طراحی و دوخت لباس کودکان، طراحی و بافت لباس‌های بافتنی، طراحی و دوخت لباس زنان ودوخت لباس مردان، تصویرسازی لباس و مد، طراحی لباس ورزشی، طراحی لباس عروس، طراحی لباس سنتی پرداخته می شود. به تناسب واحدهای درسی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای  و دانشگاه ها این عناوین ریز و یا شاخه بندی می شوند. موضوعات دیگری که در کتاب طراحی لباس، مورد توجه بسیاری از افراد است هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد. یک کتاب طراحی لباس معمولا با گرایشات فردی، اجتماعی و یا درسی تدوین می یابد. کتاب طراحی لباس با گرایشات درسی عمدتا تدوین نهادهای دولتی همچون سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها) و یا وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد. از کتاب طراحی لباس با موضوعات و محتوای درسی عمدتا در مدارس، هنرستان های فنی و حره ای و دانشگاه ها جهت تدریس در کلاس های درس استفاده می شود. برخی از آموزشگاه های طراحی و دوخت لباس نیز خوراک اصلی خود را از کتاب طراحی لباس موجود در بازار اخذ می نمایند. برترین کتاب طراحی لباس را می توانید با توجه به حوزه مورد علاقه تان ، ناشر و محتوای ارائه شده در ان از میان کتاب طراحی لباس موجود در بازار برگزینید.

برترین کتاب طراحی لباس

کتابشناسی در زمینه  معرفی کتاب طراحی لباس

چنانچه قصد آشنایی و یا تحصیل در رشته طراحی لباس و یا طراحی مد در دانشگاه های داخلی (ایران) و یا خارجی را دارید، بهتر است با برخی کتب موجود در زمینه رشته کاری آینده تان، برای مثال؛ در حوزه طراحی لباس فشن و غیره آشنایی داشته باشید. بر این اساس، در ادامه قصد داریم شما را با جدیدترین کتاب طراحی لباس چاپ شده در ایران آشنا سازیم، تا راهنمای جامعی برای دانش آموزان و دانشجویانی باشد که در زمینه طراحی لباس در اختیار داشته باشد. گرچه مطالعه این کتب را به کلیه علاقمندان این حوزه پیشنهاد می نمائیم.

  1. کتاب آموزش طراحی و دوخت لباس بچه .(1370). نوشته نسرین روزگار- نشر معاونت آموزش فنی و حرفه ای دفتر تحقیقات و برنامه ریزی.
  2. کتاب اصول طراحی و محاسبه بافت پارچه. (1380). نوشته میررضا طاهری اطاقسرا- نشر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیر کبیر سال.
  3. کتاب اصول طراحی لباس برای صحنه. (1380). نوشته مایکل مولین- ترجمه پریسا ایثاری- نشر مرکز تحقیقات و مطالعات و سنجش برنامه های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
  4. کتاب آموزش طراحی لباس کودکان و نوجوانان. (1391). نوشته پاتریک جان آیرلند- ترجمه پری شهر مفرح
  5. کتاب اصول طراحی لباس زنانه. (1394). نوشته : فریده سید سیاهی- ناهید اغنامی- شهناز بیرجندی- فاطمه پویامهر -نشر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور.
  6. کتاب طراحی آسان. (1386). طراحی ساده و سایه زدن لباس های سنتی- نوشته کشا کمار- ترجمه آزاده متقی- نشر آزمون.
  7. کتاب طراحی اندام و لباس. (1386). نشر مشاور توس- نوشته عفت حاجیان نژاد.
  8. کتاب اصول و مبانی طراحی لباس مردانه. (1386). نوشته پویا میرچی- نوشهر سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها.
  9. کتاب مبانی طراحی لباس. (1387). نوشته سودابه رسولی- نشر ارومیه- سال ۱۳۸۷
  10. کتاب آموزش دوخت لباس سیسمونی کودک. (1390). تنظیم از سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان- نشر موسسه کار و تامین اجتماعی.
  11. کتاب آموزش طراحی لباس و البسه مشاغل خانگی. (1391). تدوین سازمان همیاری اشتغال دانش اموختگان.
  12. کتاب اصول و مبانی طراحی دوخت لباس مجلسی. (1392). نوشته فاطمه کلیج – نشر وارش وا.
  13. کتاب ترسیم گسترده لباس زنانه و مردانه و بچه گانه. (1392). نوشته مهسا ناصر زارع- نشر کتاب وارش.
  14. کتاب اصول طراحی لباس پزشکان. (1393). نوشته آرتمیس هوشیار- نشر همارا.
  15. کتاب مبانی فیگوراتیو در طراحی لباس. (1394). نوشته فرشته کیاوش نشر مرکب سپید.
  16. کتاب الگو ساز لباس با رایانه: نرم افزار کورل. (1396). نوشته معصومه محمدی – نشر نوروزی.
  17. کتاب آشنایی با طراحی لباس و مد. (1306). نوشته فاطمه گلیچ- نشر وارش وا.
  18. کتاب آموزش و برش دوخت و طراحی لباس اقوام کرد. (1396). نوشته سیده مهری شیخ احمدی- نشر آمیار.

 

کتابشناسی در زمینه کتاب طراحی لباس

خرید تلفنی و اینترنتی کتاب طراحی لباس

امروزه با وجود اینترنت بسیاری از ناشران کتاب طراحی لباس، به عرضه آنلاین کتاب در فروشگاه و وبسایت های اینترنتی اقدام می کنند. همچنین بسیاری از ناشران برای فروش کتاب طراحی لباس موجود خود از طریق وبلاگ، کانال های تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک فعالیت دارند. از مزایای وجود این شبکه های توزیع و پخش کتاب می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد و دیگر نیازی نیست مانند گذشته، ساعت ها مغازه های ناشران را در میادین بزرگ کتاب برای خرید کتاب طراحی لباس بگردید، بلکه می توانید با انجام سرچی ساده در اینترنت، نسبت به خرید کتاب طراحی لباس مورد نظر خود اقدام نمایید. برخی دیگر از ناشران امکان سفارش گیری تلفنی را فعال کرده اند و شما با گرفتن شماره تماس این ناشران به راحتی سفارش خود در زمینه خرید کتاب طراحی لباس ثبت می کنید، نام، آدرس و شماره تماس خود را اعلام می نمایید و کارشناسان آنها ظرف مدت زمان کوتاهی با شما تماس خواهند گرفت. این فرایند در سایت ها و فروشگاه های آنلاین فروش کتاب گرچه کمی طولانی تر است، اما شما با اشتراک در این سایت ها، با یک بار خرید از مزایای بیشماری بهره مند خواهید شد.

شما می توانید با یک بار خرید از سایت های  خرید کتاب طراحی لباس، در آنها مشترک شوید و پیشنهادات ویژه ای در زمینه عناوین شما در آدرس ایمیل تان به صورت هفتگی دریافت نمایید. این فروشگاه های و سایت های فروش اینترنتی فروش کتاب طراحی لباس همچنین دارای مشاور و پشتیبان آنلاین 24 ساعته هستند که شما می توانید جهت خرید کتاب طراحی لباس از آنها مشاوره و راهنمایی دریافت کنید، و سوالات خود را بپرسید. در این فروشگاه های فروش کتاب طراحی لباس معمولا بین20 الی 30 روز از ضمانت بازگشت پولتان در صورت انصراف از خرید برخوردار خواهید شد، همچنین در صورت خرید کتاب طراحی لباس با مبالغ بالا شما مشمول حمل و نقل و ارسال رایگان به مکان مورد نظرتان خواهید شد، همچنین در زمان خرید از این مراکز، کتاب طراحی لباس خریداری شده توسط شما شامل گرانتی می گردد و از طریق درگاه های اینترنتی به آسانی شما می توانید نسبت به پرداخت مبلغ کالای خریداری شده اقدام نمائید. معمولا در این مراکز گلچینی از کتاب طراحی لباس موجود در بازار که برای متقاضیان کاربردی و مورد نیاز باشد، جهت فروش عرضه می گردد. در این مراکز شما همچنین قادر به مشاهده قیمت کتاب طراحی لباس بدون مالیات، ناشر، مدل کالا، مشاهده ویژگی های کتاب طراحی لباس، موجود بودن یا نبودن آن در انبار ناشر، قطع و جلد کتاب کتاب طراحی لباس، نوع چاپ، نویسنده یا مترجم، و تیراژ کتاب طراحی لباس خواهید بود.

 

 

خرید تلفنی و اینترنتی کتاب طراحی لب

اهمیت و ضرورت وجود کتاب طراحی لباس

تاریخچه طراحی لباس به ابتدای قرن نوزدهم باز می گردد که طراحان به طراحی لباس برای مجالس اشرافی می پرداختند. در آن سالها، خیاطان و مزون های لباس با همکاری هنرمندان  و نقاشان، طرح های بی نظیری از پوشاک را عرضه داشتند و در توسعه این حوزه کوشیدند. حوزه طراحی لباس، به یادگیری اصول اولیه و کلیات این بخش از صنعت پوشاک نیازمند است. کتاب طراحی لباس تدوین شده در این زمینه به علاقمندان این حوزه کمک شایان توجهی در زمینه طراحی لباس و مرتفع ساختن نیاز داخلی کشور به امر پوشاک می کند. امروزه تولید و چاپ کتاب طراحی لباس در عناوین و موضوعات و شاخه های مختلف سبب شده است تا از سهم ارزنده ای در تولید پوشاک کشور، و ارائه دانش تخصصی به مخاطبان این رشته درسی و دانشگاهی برخوردار باشد. انواع کتاب طراحی لباس در بازار همچنین کمک شایانی به افراد مبتدی و تازه آموزانی که از این صنهت دانش و یا سررشته ای ندارند، می نماید.

 

اهمیت و ضرورت وجود کتاب طراحی لباس

قیمت کتاب طراحی لباس در بازار

در نمایشگاه های استانی، محلی، مدارس، دانشگاهی و نمایشگاه سالانه کتاب با قیمت های استثنائی و تخفیفات خوبی می توان به خرید کتاب طراحی لباس اقدام کرد. در برخی مراکز فروش کتاب اینترنتی، کتاب طراحی لباس به صورت فایل های pdf و با قیمت هایی منایسب تر به ویژه برای دانشجویان قابل دسترسی است. این سایت ها معمولا به ارائه صفحاتی چند از کتاب طراحی لباس بر روی سایت یا فروشگاه اینترنتی کتاب خود اقدام می نمایند. قیمت فایل های صوتی تهیه شده از کتاب طراحی لباس بارگذاری شده بر روی این مراکز آنلاین خرید کتاب، عمدتا به مراتب نیز ارزان تر است.  برخی سایت ها نیز امکان دسترسی افراد جهت دانلود منابع اصلی (زبان لاتین)، بیش از 300 پایگاه بسیار معتبر علمی جهان همچون آکسفورد، وایلی ، کمبریج، نیچر، ساینس دایرکت، اسپرینگر فراهم آورده اند. به منظور دسترسی و دانلود کتاب طراحی لباس بصورت آنلاین و آنی می توان از طریق پایگاه های رایگان در این سایت ها اقدام کرد. برای دریافت پولی کتاب طراحی لباس می توان پس از پرداخت، کتاب طراحی لباس را با پست پیشتاز دریافت کرد. بسیاری از کتابخانه های مجازی و آنلاین نیز امکان مطالعه کتاب طراحی لباس به صورت کتاب های ورق زن برای متقاضیان فراهم آورده اند. خرید کتاب طراحی لباس در ایران نیز عمدتا توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند پشوتن، جمال هنر، دیباگران، مرکب سپید، دانشگاه هنر، کتاب آبان توزیع و پخش می شود.

 

قیمت کتاب طراحی لباس در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *